Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz RODO
REGULAMIN ORAZ RODO
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W DWORZE BARTNIKA
DWÓR BARTNIKA dokona wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. /Dz.Urz. UE I.119 z 04-05-2016/ zwanym dalej RODO.
Informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest: DWÓR BARTNIKA MARIA SAPIOŁKO, ul. Hajnowska 1A, 17-220 Narewka, NIP: 5422680818.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą celem:
a/ rezerwacja pokoju hotelowego (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą)
b/ realizacja umowy usługi hotelowej (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – celem zawarcia umowy)
c/ obsługa składanych zapytań przychodzących elektronicznie (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dotyczą)
d/ marketing usług administratora danych (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dotyczą)
e/ zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w hotelu poprzez zbieranie numeru telefonu osoby korzystającej z usług hotelarskich (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes)
f/ wypełnienia obowiązku prawnego (wystawienie faktury za usługi) (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a/ firmy świadczące usługi marketingowe (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowej)
b/ dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych (dotyczy osób, które złożyły rezerwację, są stroną umowy)
c/ podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
d/ dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich (jeżeli rezerwacja wpłynie poprzez portal rezerwacji).
Dane osobowe będą przechowywane:
a/ dotyczące składanych zapytań – 30 dni od zakończenia korespondencji
b/ dotyczących składanych rezerwacji – 12 miesięcy od daty rezerwacji
c/ dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskie potrzebne do wystawienia faktury – 5 lat od następnego roku, w którym miał miejsce pobyt w hotelu
d/ przetwarzanie w celach marketingowych – do odwołania zgody osoby, której dotyczy
e/ numery telefonów, dane osoby towarzyszącej – do 30 dni.
Posiada Pan/i prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo przenoszenia danych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może skutkować:
a/ odmową realizacji usług hotelarskich
b/ odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez DWÓR BARTNIKA MARIA SAPIOŁKO za pośrednictwem strony internetowej https://dworbartnika.pl.
1.2. Usługi obejmują możliwość składania zapytań przez formularz kontaktowy oraz dokonywania rezerwacji pokoi hotelowych online.
2. Warunki korzystania z usług elektronicznych
2.1. W celu korzystania z usług niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz aktywnego adresu e-mail.
2.2. Korzystanie z usług jest nieodpłatne.
2.3 Gość może anulować rezerwację telefonicznie lub drogą elektroniczną z zachowaniem wskazanym terminów, tj. 5 dni przed przyjadem. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, jednak prosimy pamiętać, że każdego Gościa traktujemy indywidualnie i ze zrozumieniem patrząc również na nasze zobowiązania.
3. Reklamacje usług elektronicznych
3.1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania strony internetowej lub świadczonych usług można zgłaszać pisemnie na adres: ul. Hajnowska 1A, 17-220 Narewka, lub mailowo na adres podany na stronie internetowej.
3.2. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni roboczych.
4. Postanowienia końcowe
4.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa, w szczególności ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4.2. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej.